Reizen

Relaxen in Samara

Halverwege de reis in Costa Rica verbleven we in Samara aan de westkust. Die plek is ideaal om even niets te doen. Het is een klein paradijsje. Ik zou er een heel verhaal over kunnen vertellen, maar ik kan het natuurlijk ook gewoon laten zien. Paradijselijke stranden zijn nu eenmaal heel fotogeniek.

Samara 4

Mooi uitzichtje, toch? Dit was het uitzicht wat ik had toen ik lekker languit op mijn handdoek lag.

Samara 7

September is niet het hoogseizoen, maar dat is niet erg. Je hebt het strand bijna helemaal alleen voor jezelf. Door de bewolking ziet het er wat duister uit, maar ik was daar erg blij mee. Het was zelfs met bewolking nog heerlijk vertoeven.

Samara 5

Lunchen deden we bij de relaxte strandtent Gusto Beach. En dat glas hierboven links? Dat zit helemaal vol met vers geperst ananassap. Hoe tropisch wil je het hebben?

Samara 3

Tegen de schemering is het zelfs nog rustiger, voor zover dat nog kan. In Samara verbleven één volle dag en twee halve dagen. Dat is voldoende. Het dorpje zelf is echt een backpackers dorpje. Er zijn genoeg leuke eettentjes om uit te kiezen en natuurlijk een uitgebreid assortiment aan toeristische snuisterijen. Het plan om de hele dag lui aan het strand te liggen werd een klein beetje in de war geschopt door een stel schildpadden die aan land besloten te komen maar daar vertel ik een andere keer over.

Een gedachte over “Relaxen in Samara

Geef een reactie

