Boek

#boektober update

Vorige maand besloot ik mee te doen met #Boektober, een leesuitdaging om meer te lezen in oktober. De maand oktober is inmiddels halverwege, tijd dus voor een update.
Ik was van plan om zeven boeken te lezen. Dat blijkt inderdaad een uitdaging te zijn. Wat ik van te voren al wel een beetje verwacht had. Maar ja, een uitdaging is een uitdaging. Ik heb nu twee boeken uit en ik ben begonnen in de derde.

Het eerste boek wat ik las was ‘Het Vuur’ van Katherine Neville. Het is een DaVinci Code achtig avonturen verhaal. Ik had wel al eens van de schrijfster gehoord, maar ik had nog nooit wat van haar gelezen. Het Vuur vond ik op zich een leuk boek om te lezen. Ik hou wel van dat soort boeken. Het enige wat me een beetje tegenstond, was dat er heel veel verhalen door elkaar liepen. Uiteindelijk komt het allemaal samen, maar op sommige momenten haalde het een beetje de spanning uit het verhaal.

Het eerste deel in de ‘Onsterfelijken’ serie van Alysson Noël, Evermore las ik daarentegen wel heel snel uit. Het is een young adult boek met wat Twillight trekjes. Het verhaal lijkt er wel op, maar dan zonder de vampieren. Ik vind dit boek eerlijk gezegd ook veel leuker dan Twillight.

Ik ben nu bezig in De Meester van Guillermo del Toro. Afhankelijk van hoe snel ik de rest van de boeken uit lees, kan het best zo zijn dat ik die zeven net wel of net niet ga halen.

 

3 gedachten over “#boektober update

Geef een reactie

