Persoonlijk

Op naar een nieuw jaar!

Terwijl iedereen druk bezig is geweest met z’n jaaroverzichten voor 2014, ben ik druk bezig geweest om deze blog van een nieuwe look te voorzien. Ik heb de pagina Reizen helemaal opgepimpt met doorklikbare foto’s en een aantal nieuwe pagina’s toegevoegd.

Een geheel nieuw jaar ligt open voor heel veel nieuw leesplezier, reisplezier en natuurlijk zullen de bezoekjes aan het theater niet ontbreken.

Wat ga ik dit jaar allemaal lezen?

Uiteraard zal ik heel vaak met een boek in mijn hand zitten. Vorig jaar zette ik de welbekende Goodreads uitdaging op 60 boeken. Ik heb uiteindelijk 58 boeken daadwerkelijk gelezen. Die 60 moet toch te halen zijn. Dus ook voor dit jaar ga ik voor 60 boeken. Van die 60 zal ik 20 oorspronkelijk Nederlandtalige boeken lezen. Ik doe immers mee aan de Ik Lees Nederlands uitdaging. Ook hiervoor heb ik een aparte pagina gemaakt, waar ik ga bijhouden hoever de uitdaging gevorderd is.

Bij wat zit ik in het theater?

Dit jaar staan er natuurlijk ook weer wat musicals op het programma, zoals ‘Onder de groene Hemel’ en ‘Hartsvrienden’. Wellicht dat ik ‘Dreamgirls’, ‘Billy Elliot’ en ‘Moeder ik wil bij de Revue’ ook nog met een bezoekje ga vereren. Ook ga ik naar ‘War Horse’.

Op mijn blog ga ik ook wat meer doen met musicals. Ik heb namelijk besloten om me te wagen aan een vaste rubriek. Iedere twee weken is het Musical Sunday. Op deze zondagen zet ik een nummer uit een musical online, dat ik de moeite van het delen waard vind. En wie weet misschien plant ik hiermee nog eens wat zaadjes voor nog meer musical liefhebbers ;).

En verder?

Dan ben ik ook nog van plan om ergens dit jaar op vakantie te gaan. De vraag waar is voor mij ook nog onbekend. Er wordt nog het een en ander uitgezocht. De hele wereld en alle mogelijkheden liggen nog open.

Last but not least begint vanavond ‘Wie is de Mol?’. Ik zal het de komende tijd dus druk hebben met de mol te ontmaskeren. Als ik hier niet mee bezig ben, zal ik proberen om iedere donderdag een blog online te zetten met mijn theorieën die zoals ieder jaar uiteraard naar de mol wijzen….of hij/zij dat nu is of niet ;).

Rest mij nu alleen nog één ding en dat is jullie een heel erg mooi en gelukkig nieuwjaar te wensen!

 

2 gedachten over “Op naar een nieuw jaar!

  1. Een hoop uitdagingen dus! Ik doe ook weer mee aan de Ik Lees Nederlands-uitdaging en heb mijn doel op 55 gezet waarvan ik er dan 20 van eigen of Vlaamse bodem wil lezen. Kaartjes voor Soldaat van Oranje zijn gisteren nog besteld en ik zou ook nog graag naar Moeder, ik wil bij de revue willen, dus maar even zien of we daar nog een leuke actie voor op de kop weten te vinden…

Geef een reactie

