Boek·Reizen

En dat was augustus…

En dat was de maand augustus weer. De maand waarin ik op vakantie ging. Ik ben inmiddels alweer een paar dagen op Nederlandse bodem. Ik rust nog even uit van mijn jetlag. Ik kan je alvast vertellen, zoals de Amerikanen zeggen, IT WAS AMAZING!!! Ik heb in ieder geval genoeg inspiratie opgedaan. Genoeg materiaal om blogjes over te schrijven in ieder geval.

Wat ik niet had verwacht, is dat ik ook nog best wel veel gelezen heb. Daardoor loop ik weer lekker op schema met mijn Goodreads uitdaging. Ik heb toch nog vijf boeken uit kunnen lezen. En daarvan heb ik er ook nog eens een aantal digitaal gelezen via de VakantieBieb app op mijn tablet. In een van de Tags die ik heb ingevuld, gaf ik aan een fervent liefhebber van het fysieke boek te zijn. Maar met één voordeel. Juist…voor je vakantie. En mijn vakantie viel precies in de leenperiode, dus daar heb ik dan ook maar meteen gebruik van gemaakt.

Oh, voor ik het vergeet, het was natuurlijk ook nog Klassiekers Maand.  Het doel was om een aantal klassiekers te lezen om deze ook eens aandacht te geven. Uiteindelijk heb ik 3 van de 4 geplande boeken helemaal uitgelezen. Eén boek heb ik niet uitgelezen. Verder ben ik nog bezig in ‘The Adventures of Huckleberry Finn’, maar dat haal ik niet meer in augustus om die uit te lezen. Dus dat wordt september. Ik vond het wel leuk om die boeken te lezen. Ik heb nog overwogen om maandelijks een klassieker te gaan lezen, maar ik ken mezelf, dat gaat niet lukken ;). Maar ik ben wel van plan om af en toe een klassieker mee te pakken.

 

 

 

2 gedachten over “En dat was augustus…

Geef een reactie

