Boek

Boek | Ik hou van Londen

Ik hou van deze boeken! De avonturen van Angela Clark in New York en Parijs heb ik al gelezen. En eigenlijk zou ik dan ook eerst Hollywood en Las Vegas moeten lezen voor ‘Ik hou van Londen’. Maar ik heb Parijs als eerste gelezen en ik vond niet dat ik iets had gemist. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat het een serie was totdat ik ‘Ik hou van New York’ tegenkwam. ‘Ik hou van Londen’ is het laatste boek in de serie. Tot nu toe dan want ik vermoed dat er nog wel een volgend deel aan zal komen. Genoeg stof daarvoor.

In ‘Ik hou van Londen’ gaat Angela terug naar haar geboortegrond. Het is inmiddels twee jaar nadat ze naar New York vluchtte. In die twee jaar is er veel gebeurt, zowel op werkgebied, als op persoonlijk gebied. Inmiddels is ze ook verloofd met haar grote liefde Alex. Maar haar familie thuis heeft de man in kwestie nog nooit gezien. Reden voor moeder Clark om Angela maar eens thuis te krijgen. Samen met haar kersverse verloofde en haar beste vriendin Jenny, gaat Angela terug naar huis.

Net als de andere boeken uit deze serie, is dit weer een heerlijk boek om te lezen. Het leest lekker vlot weg. Ook zit er weer een gezonde dosis humor in. Zelf heb ik dus niet alle boeken op volgorde gelezen. Maar tijdens het lezen van dit deel, had ik dus wel af en toe het gevoel dat ik iets gemist heb. Dus misschien is het toch wel aan te raden om gewoon bij het begin te beginnen. En eigenlijk is dat net zo leuk.


Titel: Ik hou van Londen

Auteur: Lindsey Kelk

Uitgever: Meulenhoff Boekerij B.V.

ISBN: 9789000311118

Aantal Bladzijde: 320

Genre:  Chicklit

Waardering: 4/5 sterren

Geef een reactie

