Musical

Musical | The Little Mermaid

Vanwege de kaartjes actie van een supermarkt heb gratis kaartjes kunnen krijgen voor The Little Mermaid. En dat laat ik mij geen twee keer zeggen. Dus nadat ik in juni voor de eerste keer geweest ben, ging ik gisteren voor de tweede keer naar deze oh zo leuke musical. Je wordt zo ontzettend vrolijk van zo’n productie. Het is een en al kleur en het is op basis van een Disney verhaal, dus het is lekker even verstand op nul en genieten.

Behalve Tessa Sunniva-van Tol in de rol van Ariël, hadden we voor de andere rollen andere acteurs dan de eerste keer. Over Tessa heb ik me nog meer verbaasd. Ze was gewoon nog beter dan de vorige keer. Ze stak met kop en schouders boven de rest van de cast uit. Dat deed zijn samen met Ellis van Laarhoven. Zij is de alternate van Marjolein Touw voor de rol van Ursula. Ellis deed het ook ontzettend goed. Door alle make-up en kostuums lijkt ze gewoon op Marjolein. Frank Beurskens was in zijn element in de rol van Jutter (normaal gesproken gespeeld door Dick Cohen). En dan hebben we nog prins Erik. Een rol die de vorige keer gespeeld werd door understudy Ivo Chundro. Nu hadden we de originele prins, Tommie Christiaan. Tommie deed het leuk, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik Ivo toch net iets beter vond. Al met al blijft dit een leuke musical voor jong en oud.

 

Geef een reactie

